Skip to main content

Om de drie jaar moet elke onderneming met meer dan 100 medewerkers van de federale regering een vragenlijst invullen over het woon-werkverkeer van zijn medewerkers. Door de ‘COVID-19’-crisis werd de bevraging van vorig jaar naar dit jaar verschoven.

Het finale doel? Werkgevers aanzetten om hun mobiliteitsbeleid efficiënter en duurzamer te organiseren.

Hoe begint u eraan? Wat is er nieuw in de editie 2021? Speelt de ‘COVID-19’-crisis een rol? Welke hefbomen biedt de enquête voor uw mobiliteitsbeleid?

Op al die vragen krijgt u een concreet antwoord tijdens ons webinar op dinsdag 29 juni, in de taal van uw keuze. Samen met de FOD Mobiliteit en Vervoer gaan de werkgeversorganisaties dieper in op alle ins en outs en op de beschikbare tools om de enquête te organiseren. Daarna is het aan u om uw concrete vragen te stellen.

Deelname
Gratis


Details

Begin: 29 juni 2021
11:00
Einde: 29 juni 2021
12:30
BECI

Online evenement

Andere evenementen

Gedetecteerde tijdzone